środa, 21 października 2015

Cześć, jestem CiutKrówek

Cześć, jestem CiutKrówek i mam 1o dni - pomożesz mi dorosnąć? (o4.1o.2o15)
 fot. Dorota
---
4 października zadzwoniła Pani, że na trawniku znalazła małego kociaka.

Zadzwoniłam do kalewali, a potem do Pani.
Kalewala znalazła mu miejscówkę u Doroty - dzięki Wam wielkie, dziewczyny!
Pani przywiozła kociaka i mleko dla niego w ciągu godziny.
W pracy Go nakarmiłam i odsikałam.


Jak by się uprzeć i byłby przed jedzeniem, to w pudełko po papierosach by się zmieścił.
Na oko miał ok. 1o dni.
I następnego dnia u Doroty (o5.1o.2o15).

fot. Dorota
---
To ja, CiutKrówek i mam już 17 dni - pomożesz mi dorosnąć? (12.1o.2015)
 fot. Dorota
Kociak się rozchorował - miał problemy z oddychaniem.
PaniDoktor nie stwierdziła niczego bardzo podejrzanego.
Trochę szmerów w płucach, dostał więc antybiotyk.
Po kolejnej, wczorajszej kontroli jest powolutku lepiej, następna wizyta w piątek.



a to moje sportkanie z Wójkiem Maurycym
 mogę się przytulić
 no dobra...
 a mogę Cię pocałować?
ale tylko raz!
 duży jesteś, ledwo sięgam
 miało być tylko raz!
fot. Dorota
---
To znowu ja, CiutKrówek i mam już 24 dni - pomożesz mi dorosnąć? (19.1o.2o15)
 fot. Dorota
i w moim wieku, to ja powinienem już do mleka mieć dodane takie coś pyszne - Convalescence Support
bo to jest bardziej odżywcze i będę od tego szybciej rósł
a teraz zobaczcie jak grzecznie jem z butelki

i nie jestem już taki usmarowany, nic mi z pyszczka nie ucieka!

i zobaczcie jaki mam okrągły brzuszek!

i już się bawię i biegam całkiem sprawnie

i bardzo zgrabny jestem, prawda?

... pomożesz mi dorosnąć?
fot. Dorota
---
Jakie będą koszty leczenia jeszcze nie wiem.
Nie wiadomo też co czas przyniesie.
CiutKrówek jest wciąż bardzo malutki...
---
Więc jeśli ktoś coś, to bardzo z CiutKrówkiem prosimy!
Fundacja For Animals-Łódź
40-384 Katowice, 11go Listopada 4
nr konta 71 1020 2313 0000 3802 0442 4040
z dopiskiem - CiutKrówek
---
ewa 2o.1o.20o15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz