wtorek, 10 czerwca 2014

moje poranne pogaduszki z Filipem de Wurst:

napisała Ewa

moje poranne pogaduszki z Filipem de Wurst:
Obrazek
ja - ładnie wyszedłeś, wiesz?

F - bo właśnie myślę
ja - to może wstawię tę fotę na fejsa, co?
F - możesz, tylko sprawdź dokładnie czy fioletowego nie widać

Obrazek
F - zobacz, już się nie drapię!
ja - wiem, przecież Cię codziennie oglądam

Obrazek
ja - Filipie, czemu podnosisz poduszkę?
F - bo mi się kurde, sznurek schował

Obrazek
ja - chcesz z pomidorami czy z marchewką?
F - wszystko jedno, i tak smakują tak samo...

Obrazek
F - no co się tak gapisz?
ja - bo masz piegi tylko po jednej stronie
F - zgadza się, i nic Ci do tego!
ja - a pamiętasz swoją siostrę?
F - nie, a bo co?
ja - Filipie, niegrzecznie jest odpowiadać pytaniem na pytanie
F - no dobrze, nie pamiętam
ja - złapałam ją parę dni wcześniej niż ciebie, dostała imię Conchita Wurst i ma już Dom, wiesz?
F - Conchita Wurst, tak jak ta baba z wąsami co śpiewa?!
nie wierzę, naprawdę?

ja - chcesz ją zobaczyć?
F - nie, nie chcę!

Obrazek
ja - nie to nie, i tak wstawię
jak się rozmyślisz, to powiedz

------------------------
Obrazek Conchita Wurst
------------------------
... mry!

1 komentarz:

  1. Filip ma dom - przeprowadził się do Antosia Przybyszka :)

    OdpowiedzUsuń