wtorek, 14 stycznia 2014

Sleepy - adopcja błyskawiczna

Różne są adopcje - czasem kot czeka na dom długie miesiące, a nawet lata, są takie, które trafiły do domów tymczasowych jako maleńkie kocięta, a dom znajdują już jako dorosłe kilkuletnie kociska, ale też są takie błyskawiczne - jak adopcja Sleepy’ego.

Od czego to zależy?

Nie wiem.

Może od wieku i urody kota? Jego charakteru?

Może od pięknych zdjęć i treści ogłoszenia?

Może od domu tymczasowego?

Może - po prostu - od przypadku?

Na pewno od łutu szczęścia.


Sleepy i Felek zostali złapani przypadkiem na Retkini w czwartek 2010.06.10, celem łapanki była ich mama, ale skoro byli już w klatce… trafili na kilka dni do lecznicy z braku innego miejsca. Oczywiście w
lecznicy mogli zostać tylko kilka dni…

Rozpoczęło się gorączkowe poszukiwanie dt - z tym, że śliczny rudasek zaprzyjaźnił się z ludźmi natychmiast, a biało-dymny Feluś -
trochę straszył i syczał.

Jakoś tak w sobotę zadzwonili do mnie państwo, którzy chcieli miłego rudego kotka dla córeczki ok.11lat chyba. Pomyślałam o Sleepym - umówiłam się, zabrałam maluszka z lecznicy, pojechałam - oczywiście z wątpliwościami, bo zawsze tak mam.

Na miejscu wypuściłam maluszka z kontenera - trochę pochodził po pokoju, rodzice i  dziecko spokojnie siedzieli i obserwowali kociaka, z całych sił starając się go nie wystraszyć. Mały dość szybko miał dość zwiedzania, obejrzał sobie ludzi, wskoczył na kolana dziewczynce, potupał, ułożył się i zasnął…


I tak go zostawiłam - podpisaliśmy umowę w kuchni, bo dziecko nie pozwalało nam rozmawiać i nie chciało się ruszyć - przecież kotek śpi.

Dzikusek urodzony na wolności oswoił się w ciągu niemalże godzin, dom znalazł w dwa dni. Zdarzają się takie cuda - na szczęście.

A jego braciszek Feluś? Też się oswoił chwilę potem, ale do domu pojechał dopiero 20.09.2010 - zaczęły się wakacje, złapała go wielka przerwa w adopcjach.


A imię - Sleepy - dostał dopiero przy podpisywaniu umowy adopcyjnej - dlatego, że tak słodko zasnął na kolankach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz