sobota, 15 października 2016

Biało, bielutko...

 14.1o.2o16 - ul. Staszica, godz. 7:3o -> dwie kocice i 5 maluchów

pierwsze podejście
He-Lą pojechałyśmy, klatkę dużą Joliną i kontenery pakując do autka
na miejscu czekała PaniAniaKarmicielka
koty głodne
pojawiła się BiałaSeniorkaRodu, czyli matka kociaków
ale tak szybko się zawinęła z kawałkiem mięsa, że zdjęcia jej nie zrobiłam
za to na chwilę pojawił się MaluchBiałyPierwszy
by zaraz też zniknąć w chaszczach





BiałaSeniorkaRodu pojawiła się znowu
weszła do klatki
zacykluk!
kociaki zniknęły na dobre
przeniosłyśmy się na posesję obok, gdzie kocia rodzina śpi



no i zaczęły się wycieczki
wszedł MaluchBiałyPierwszy
wszedł MaluchBiałyDrugi
wyszedł MaluchBiałyPierwszy
wszedł MaluchBiałyTrzeci
wszedł MaluchBiałyCzwarty
wyszedł MaluchBiałyTrzeci
itd, itd
a ja, szczękając zębami, ze sznurkiem w zamarzniętych palcach, podpierałam lodowate drzwi metalowego garażu
wreszcie w klatce była cała piątka
pociągnęłam akurat w momencie kiedy MaluchBiałyPiąty postanowił jednak zrezygnować z Łiskasa
przepakowałam cztery BiałeMaluchy do kontenerów
nastawiłyśmy klatkę
pomiaukujące pakunki postawiłyśmy na wabia


MaluchBiałyPiąty kręcił się cały czas
ale się bał
zwinęłyśmy majdan
MarkiemIrokezem pognałam do Perełki
BiałaSeniorkaRodu



MaluchBiałyPierwszy i MaluchBiałyDrugi
MaluchBiałyTrzeci i MaluchBiałyCzwarty
drugie podejście - godz. 17:3o
tym razem transportem poratowała mnie Ania K-M z koleżanką Viki
(wracały z łapanki - kocica i jeden maluch)
MaluchBiałyPiąty się zaszył
ale na szczęście wyjadł
pojawiła się natomiast druga kocica - BiałaCiotka
która postanowiła popilnować mojego kontenera...
wyszła InnaPaniKarmicielka i BiałaCiotka weszła do klatki by skubnąć wołowinki
zacykluk!
pognałyśmy do Perełki
BiałaSeniorkaRodu
BiałaCiotka
MaluchBiałyPierwszyMaluchBiałyDrugiMaluchBiałyTrzeci i MaluchBiałyCzwarty
PaniAniaKarmicielka będzie łapać ręcznie MaluchaBiałegoPiątego
tak jak złapała MaluchBiałegoSzóstego, który poszedł już do adopcji
bo na początku nie napisałam Wam, że MałychBiałych było sześć...
---
ewa

16.1o.2o16 - ul. Staszica, cd
PaniAniaKarmicielka polowała na MaluchaBiałegoPiątego od dnia łapanki
czyli przez dwa i pół dnia
i dzisiaj Go upolowała
ma na rękach rany drapane, szarpane i gryzione...
MaluchBiałyPiąty dołączy jutro w Perełce do MBPMBDMBT i MBCz
---
ewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz