czwartek, 9 czerwca 2016

Ewa łapie - chore kociaki - pomocy!

KlapnięteUszko z Pustostanu w KociejWólce ma bardzo chore uszy
i ogólnie jest mocno styranym życiem, ok. siedmioletnim kocurem
Obrazek
dr Joasia z Kameleona powiedziała, że postawi go na łapy
będzie siedział w lecznicy ok. tygodnia aż wydobrzeje - dzięki wielkie!

---
ul. Służbowa - drugie podejście
pognałam jak zwykle MarkiemIrokezem
StarszaMatka i jej piąty kociak byli na miejscu
ale nie były zainteresowane klatką
mały ma teraz, oprócz swojego, dodatkowe cztery cycki do opróżnienia...
p. Stanisław postanowił ogolić z chwastów swoją działkę od strony ulicy, więc koty się schowały
poszłam w głąb podwórka do MłodszejMatki i jej czwórki dzieci
Obrazek
doskonałe miejsce na karmienie - stary fotel samochodowy w zielonych chaszczach ukryty
postawiłam klatkę
p. Stanisław zaszeleścił Felixem
i się zaczęło
weszło pierwsze, weszło drugie, wyszło pierwsze,
weszło czwarte, weszła matka, wyszło drugie,
weszło pierwsze, weszło drugie, wyszło pierwsze,
weszło czwarte, weszła matka, wyszło drugie

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
na koniec MłodszaMatka została sama na placu boju dopychając się resztkami saszetki
po czem zabrała swoje latorośle w krzaczory
zwątpiłam
ale przyszedł p. Stanisław i zaszeleścił następną saszetką
trzy malce zbiegły się natychmiast
weszły do klatki i łapczywie zaczęły jeść
pociągnęłam za sznurek - zacykluk
podczas przepakowywania MłodszaMatka bacznie mi się przyglądała
znowu nastawiłam klatkę
p. Stanisław wszedł w krzaki i przyniósł mi czwartego (trochę oswojony był już)
zaszeleścił znowu i wysypał do klatki całą saszetkę
MłodszaMatka wyskoczyła z ukrycia
zacykluk!
zadzwoniłam do MarkaIrokeza i poszłam na drugą stronę ulicy po bułki - skręcało mnie z głodu
po jakiś 4o min. Volviątko zajechało i pognaliśmy do Tropa
przedstawiam Wam RodzinęMłodszą:
Obrazek wszystkie razem
i po kolei portretowe
Obrazek Leszek z białym koniuszkiem ogonka
jest najbardziej chory
Obrazek Karol
Obrazek Antoni
Obrazek Lucjan
MatkaMłodsza policzyła - raz, dwa, trzy, cztery
Obrazek
i sprawdziła jakość apartamentu
Obrazek
nowe lokum zostało zaakceptowane
schowała się do kontenera i podała cyce
---
wszystkie malce mają koci katar i nadżerki na ozorkach
waga 8oo-54o g.
wiek ok. 5 tygodni
---
RodzinieMłodszej i RodzinieStarszej potrzebna jest karma Royal Canin Mother & Babycat
http://www.zooplus.pl/shop/koty/produkt ... anin/31440 
więc jeśli by ktoś coś, to obie Rodziny będą bardzo wdzięczne

71 1020 2313 0000 3802 0442 4040
Fundacja For Animals-Łódź
40-384 Katowice, ul. 11go Listopada 4
z dopiskiem - koty Ewy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz